Zamenjava izdelka

Če je naročena obutev premajhna/prevelika, jo lahko kupec zamenja, vendar izdelek ne sme biti uporabljen.

V paket kupec priloži list papirja s sledečimi podatki:

– ime, priimek ter naslov,

–  telefonska številka,

– želja za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko),

– fotokopijo računa (ali številka in datum računa).

Izdelek kupec pošlje v primerni embalaži na naslov ponudnika:

Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje na Gorenjskem

O svoji nameri mora kupec obvestiti ponudnika na info@fajfar.si.

Pošiljk z odkupnino ponudnik NE sprejema.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V ta namen lahko kupec uporabi vzorčni odstopni obrazec . Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti ponudniku najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupu izdelkov, ki so izdelani po njegovih natančnih navodilih, prilagojeni njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje specifične narave niso primerni za vračilo. Med takšne izdelke spadajo personalizirani izdelki (motivi po naročilu kupca), in izdelki izdelani po naročilu ali po meri (izdelki, katerih v taki obliki ni v rednem prodajnem programu ponudnika).

Ker gre za izdelke, izdelane po individualnih specifikacijah kupca, vračilo ali menjava po zaključenem naročilu ni mogoča.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se izvede na enak način, kot je bilo prejeto plačilo, razen pri plačilih po povzetju. Če je bilo plačilo izvedeno po povzetju, bo vračilo izvedeno na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Prejeto blago mora kupec vrniti ponudniku najpozneje v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega blaga.

Jamstvo za skladnost blaga

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – pponudnika v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga.

Potrošnik neskladnost natančno opiše.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri ponudniku osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje na naslov Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.

Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora ponudnik o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.