Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine fajfar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in na podlagi priporočil GZS.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Z oddajo naročila za nakup izbranih artiklov na našem spletnem mestu se strinjate s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Ponudnik

Spletno prodajo fajfar.si izvaja podjetje Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje na Gorenjskem, info@fajfar.si (v nadaljevanju ponudnik). Podjetje je vpisano v PRS Poslovni register Slovenije, matična številka 5565569000. Datum vpisa v register: 1.3.1995. ID št. za DDV: SI13087274

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cena navedena ob izdelku ne vsebuje stroškov dostave.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.
Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, poštnine …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga kupec prejme ob prejemu naročenega blaga v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Popusti, promocijske kode in podobno se ne seštevajo.
Prečrtana cena je prejšnja cena artikla v spletni trgovini fajfar.si, in sicer najnižja cena artikla, ki jo je ponudnik uporabljal v obdobju, ki ni krajše od 30 dni pred uporabo znižane cene.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
-plačilo po povzetju – Naročeno blago kupec plača z gotovino ob prevzemu pošiljke. Pri plačilu po povzetju se obračuna provizija za prenos denarja 1,50 €, ki se prišteje že pri oddaji naročila;
-plačilo po predračunu – Po potrditvi naročila na naveden e-naslov kupec prejme podatke za plačilo, na podlagi katerih izvede plačilo;
-plačilo s plačilno ali kreditno kartico – Ponudnik spsrejema kartična plačila Mastercard, Visa in BA Maestro;
-plačilo preko PayPal sistema;

-plačilo ob prevzemu na sedežu podjetja
Kupcec najustreznejši način plačila izbere v postopku naročila blaga.

 

Postopek naročila preko spletne strani

Naročilo lahko kupec odda 24 ur na dan, vse dni v tednu.

  1. korak: Kupec izbere izdelek in količino ter jih doda v košarico.
  2. korak: V košarici lahko spremeni količino izdelkov ali pa jih odstrani iz košarice in izbere način poštnine.
  3. korak: Po kliku na gumb “Nadaljuj na zaključek nakupa” se kupcu prikaže obrazec za naročilo, kjer vnese podatke plačnika in naslov za dostavo (možna je tudi dostava na drug naslov) ter izbere način plačila.
  4. korak: Kupec preveri izbrane izdelke, izbran način plačila in dostave. Za spremembo izdelkov se vrne v košarico, način plačila ali dostave pa spremeni na strani za naročilo.
  5. korak: Kupec sledi navodilom, ki se mu izpisujejo po posameznih korakih, in zaključi naročilo.
  6. korak: Ob zaključku naročila kupec prejme e-pošto, ki potrjuje naročilo.

Če imate pri oddaji naročila kakršnekoli težave, nas pokličite na 04 25 26 250, med 7. in 15. uro, ali pa nam pošljite e-pošto z opisom težave na info@fajfar.si.

Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi/prekliče svoje naročilo, dokler ni odposlano. Ko je naročilo odposlano, preklic ni več mogoč. Podjetje Marjan Fajfar s.p. si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila.

Pogodba

Kupoprodajna pogodba (naročilo) se sklepa v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba med Marjan Fajfar s.p. in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Marjan Fajfar s.p. potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje Marjan Fajfar s.p. kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov kupca ni mogoče. Z oddajo naročila kupec jamči za točnost podatkov in hkrati potrjuje pogoje poslovanja ter jih nepreklicno in izključno priznava in sprejema kot sestavni del njegovega naročila.

Naročil, ki so odpremljena, naknadno ni več možno spreminjati.

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje na Gorenjskem.

Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na e-naslov info@fajfar.si.

Stroški, povezani z uporabo komunikacijskega sredstva pri naročanju, se ne razlikujejo od osnovne tarife.

 

Račun

Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pisni obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Dostava

Ponudnik bo blago odpremil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo. Ko je blago odpremljeno, kupca dostavna služba obvesti s kratkim SMS-sporočilom na kupčev mobilni telefon, če ga je vpisal pri naročilu. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službe se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila navedena ob nakupu. Dostavni rok je 1-2 delovna dneva od odpreme.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Stroške pošiljanja plača kupec, in sicer za pošiljke:

-v Sloveniji:

Standardna pošiljka 5,00 €

Mala pošiljka (1x šolski copati ali 1x copati za malčke) 3,00 €

Pri nakupu nad 50,00 € je poštnina 2,50 €, pri nakupu nad 75,00 € je dostava brezplačna.

Nadomestilo/provizija za plačilo po povzetju: 1,50 €

-v Avstriji in Nemčiji 7,90€

-na Hrvaškem 11,00€

Za ostale države po ceniku Pošte Slovenije.

Naročeno blago lahko kupec tudi osebno prevzame na našem sedežu, Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje na Gorenjskem, vsak delovni dan med 7. in 15. uro.

 

Zamenjava izdelka

Če je naročena obutev premajhna/prevelika, jo lahko zamenjate, vendar izdelek ne sme biti uporabljen.
V paket priložite list papirja s podatki:
• vaše ime, priimek ter naslov,
• telefonsko številko,
• vaše želje za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko),
• fotokopijo računa (ali napišite številko in datum računa)
Izdelek pošljite v primerni embalaži na naš naslov:
Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje
O svoji nameri nas morate predhodno obvestiti na mail marjan.fajfar@siol.net ali

telefon 04 25 26 250.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico v 14 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. Svoj odstop mora pisno preko elektronske pošte ali priporočeno preko klasične pošte sporočiti prodajalcu. V ta namen lahko potrošnik uporabi vzorčni odstopni obrazec . Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v navedenem roku. Če je potrošnik blago že prejel, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini vrniti prodajalcu v štirinajstih dneh po poslanem pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prodajalec mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila oz. najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim
potrebam.

Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo se izvede na enak način, kot je bilo prejeto plačilo, razen pri plačilih po povzetju. Če je bilo plačilo izvedeno po povzetju, bo vračilo izvedeno na transakcijski račun kupca. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Prejeto blago mora kupec vrniti ponudniku najpozneje v roku 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo kupnine, dokler ne prejme vrnjenega blaga.

 

Jamstvo za skladnost blaga

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – ponudnika v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga.

Potrošnik mora neskladnost natančno opisati.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri ponudniku osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje na naslov Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.

Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora ponudnik o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 

Varovanje osebnih podatkov

Osebni podatki registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in v nobenem primeru posredoval tretji osebi, razen če tako določa zakon.

Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršen koli način.

Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov.

Komunikacija s potrošniki: Ponudnik bo s potrošnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden,

Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v sledečih primerih:

– če naročeni izdelki niso več dobavljivi,

– če ugotovi povečano plačilno rizičnost kupca,

– če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji, ali

– če je prišlo do očitne napake v ceniku.

V vseh takih in podobnih primerih ponudnik takoj obvesti kupca o morebitnem odstopu od pogodbe.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Do odstopanja v barvnem odtenku lahko pride pri fotografiranju izdelkov ali zaradi nastavitve potrošnikovega monitorja. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ponudnik ne odgovarja.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo,  

s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda na e-naslov marjan.fajfar@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Marjan Fajfar s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Marjan Fajfar s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Osnovni podatki

Marjan Fajfar s.p.
Spodnji Brnik 36a
4207 Cerklje
ID : SI13087274,
Tel: 04 25 26 250 (od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro)
Email: marjan.fajfar@siol.net

Samostojni podjetnik posameznik je vpisan v Poslovni register Slovenije z matično številko: 5565569000.