Zamenjava izdelka

Če je naročena obutev premajhna/prevelika, jo lahko kupec zamenja, vendar izdelek ne sme biti uporabljen.

V paket kupec priloži list papirja s sledečimi podatki:

– ime, priimek ter naslov,

–  telefonska številka,

– želja za menjavo (npr. za večjo ali manjšo številko),

– fotokopijo računa (ali številka in datum računa).

Izdelek kupec pošlje v primerni embalaži na naslov ponudnika:

Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje na Gorenjskem

O svoji nameri mora kupec obvestiti ponudnika na info@fajfar.si.

Pošiljk z odkupnino ponudnik NE sprejema.

 

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne  ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik .

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje, t: 04 25 26 250, marjan.fajfar@siol.net o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik uporabi vzorčni odstopni Obrazec za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo .

Da se rok za odstop od pogodbe upošteva, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

 

Jamstvo za skladnost blaga

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje – ponudnika v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in v roku dveh let od nakupa blaga.

Potrošnik neskladnost natančno opiše.

Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik poda pri ponudniku osebno, pri čemer prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje na naslov Marjan Fajfar s.p., Spodnji Brnik 36a, 4207 Cerklje.

Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda.

Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora ponudnik o podaljšanju roka obvestiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:

  1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.